Intensivt...

Hej där!

Behöver jag ens nämna att det har varit sjukt intensivt dom här dagarna sen sist? Har dessutom dragit på mig en halv förkylning, mina luftvägar (framförallt näsan) krånglar igen. Not fun at all..

Idag var första dagen på länge som jag gjort nåt med Ninja, har dåligt samvete för henne. Men idag tömkörde vi! Framåt och stopp gick över förväntan men svänga var det inte på tal om. Vi hade draghjälp av Molly och Forysta, men hon stod blickstilla varje gång vi gjorde halt trots att de andra var långt före och fortsatte gå. Duktig tjej! Vågade dock inte ta upp mobilen och fota, vill inte utmana ödet liksom!

Imorgon blir det hö - körning. Vi tar hem alla småbalar till att börja med och sen hämtar vi storbal när vi har möjlighet efter lön. Känns bra det här!

Vann förresten en säck Primero för ett tag sen och idag kom jag ihåg att ta den ur bilen. Vi får nog lov att köpa några mer säckar ganska snart då det "bara" är 15kg på två och en halv häst. Men fodret är guld, hästarna äter det med andakt och det känns riktigt bra att det är som ett komprimerat grovfoder istället för en massa socker och annat skräp hästarna inte behöver.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: