Mot dom halländska skogarna!

Vi har tänkt, i typ två år, att åka ner till Falkenberg och hälsa på min svärfar med familj. Nu är det äntligen dags!
Vi träffade dom i somras när Pierres dotter tog studenten men vi har inte varit nere på västkusten på tre år. Vanligtvis åker vi dit varje sommar så det har varit lite drygt att inte ta den vanliga semestern. Ser mest fram emot att träffa dom men även att besöka stranden! Den är lovelyyyy!

Samtidigt är det självklart som uppgjort att vi ska gå på Gekås! Jag har en hyffsat lång lista på grejor jag behöver och det är ju rätt billigt därinne. Ska kolla på hästgrejor men inte lika mycket jag behöver till dom som till mig själv iaf.

Så, förmodligen blir det lite tyst här i helgen.. Ha det!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: