Oktoberlera.

Är det såhär hästarna kommer se ut nu framöver?! Gråa och geggiga? 


Det var värre på Molly än vad man ser kan jag lova. Från att igår ha varit rena och fina till att se ut som om de är färgväxlare, över en natt. Blöh.

Idag hade jag delat pass och förhoppningar om att hinna med MASSOR innan jag började igen, men som vanligt så är det något som kommer emellan. Så det viktigaste blev gjort,det andra skjuts som vanligt upp till nästa vecka. Grr.

Nu väntar jag in mitt paket med sadeln, som jag misstänker inte kommer förns imorgon. Men håller tummarna iallafall!!

So long!



Neapocalypse och tinkerhästen Clooney
http://neapocalypse.se | 2015-10-04 @ 09:22:33

Typ.. välkommen till hösten. ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: