Slit och släp...

Nu har jag piggat på mig, så imorn börjar en 6 dagars jobbvecka. Och jag kan inte sova. Good start!

Vi har börjat fixa våran ridbana idag. Och som vanligt glömde jag ta en före-bild.. Men kan säga att nästan hela såg ut som det gör i kanterna från början. Vi slet i två timmar, min sambo hann köra max tre varv innan det var dags att tömma harven på allt ogräs den samlade på sig, så det var tungjobbat! Den är långt ifrån färdig, den ska breddas några meter till och göras längre också. Men längden får vi kanske spara till i vår.

Jag och Yrsa ska peta upp lite staket i morgon, så vi kan börja rida där så snart som möjligt. Jag vill ha staket för att jag ska slippa oroa mig att Molly far iväg om jag åker i backen (vilket iofs inte är speciellt troligt) men även för att ha något att luta mig mot när Ninja tömkörs, så vi får till svängfunktionen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: